Lagertha46 Kubra0000 doktor dedi ya kilo al beslenmene dikkat et ama bu aya geldim hala midem bulaniyo
Htcsnmtn Dimple7 neyden kaynaklanıyor acaba ya bende çok fazla oluyor taa 20 li haftalarda başladı doktor normal diyor ama ister istemez endişeleniyorum
Htcsnmtn Dimple7 sizin doktorunuz ne zaman doğum olacağı konusunda bişey söyledi mi ben hiç sormadım şimdiye kadar ama Perşembe randevum var soracam
Alyask 1159098263 31 haftalığız erkek 🦋 Ocak 20 den sonra alırız dedi doktorum hayırla sağlıkla kavuşalım 🦋🦋🦋
TgceDfne 1159098263 32+0 Erkek bebişim geliyor 💙 Sağlıkla gelsinler yaklaştıkça stres heyecan artıyor..
selencinaar 1159098263 ocakta doğuracaktık seneyi kapatmayı bekleyemedi kızım ekim ayında 26.haftada dünyaya geldi 🙂↔️ karnımda değil hastanede bekliyorum meleğimi.. rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🥰
EnesBusraGoktug Bugun tam 32+0 olduk sezeryan doğum olacak salı günü kontrole gidecez gün verir mi bilmem oğluşum olacak💙
TgceDfne EnesBusraGoktug Ayy ne güzel sağlıkla kucağımıza da alalım inşallah canım 🙏🏻🤍 benim ikinci bebeğim ilk kızım oldu aralarında 2 buçuk yaş olacak bakalım 😊 zor olacak gibi ya bakalım 😊
Canesss 32+6 20 Ocak gözüküyor uygulamada doktor bir şey demedi henüz benim de karın sertleşmelerim oluyor ama sancı yok diyorlar hastaneye gittiğimde. Baş aşağı pozisyonu almış normal doğum gözüküyor ilk doğumum olacak 23 yaşındayım erkek bebek 😃