MerveA2020 1159098263 Oğlumdan sonra kızım oluyor 32+4 olduk bugün . Yarın randevum var sezaryen tarihi verecek muhtemelen çok heyecanlıyım 🥹
Happy-melek1997 1159098263 34. Haftadayız oğlum olacak nasipse 🥰🫠👼 bizim ocak ilk haftası ama benim içime erken gelecek gibi geliyor hayırlısı artık 🤲🏻🫢
58Vildan 33+5 13 ocak 🥲 2 haftadır çok meyve yiyordum suyum fazlalaşmış yasaklandı. 3. Oğlumu bekliyorum 🎉 ssvd denenicek dualarınızı beklerim biraz korkutsada süreci kararlıyım 🤲
Diloo54 @1159098263 34. Haftadayım ama ultrasonda 36 çıkıyor iki hafta önde her gidişimde önde gidiyor başından beri o yüzden doğumu kestiremiyorum ya ocak bası ya aralık sonu bakıcaz oğluşum ne zaman gelirse😀💙
Htcsnmtn Dimple7 sizin doktorunuz ne zaman doğum olacağı konusunda bişey söyledi mi ben hiç sormadım şimdiye kadar ama Perşembe randevum var soracam
Htcsnmtn Dimple7 neyden kaynaklanıyor acaba ya bende çok fazla oluyor taa 20 li haftalarda başladı doktor normal diyor ama ister istemez endişeleniyorum
12betul 1159098263 33. Hafta bugün uygulamaya göre 19 Ocak doğum . Normal yapacağım için erken mi gelir geç mi ❤️ sağlıkla gelsin güzel kızım 👧
Lalalalaa Bluebey 13 Ocak normal doğumun son günü diye gözüküyor canım ama sezeryan olucak hoca 10 gün önceden alırım dedi 🫶🏻
Lagertha46 Kubra0000 doktor dedi ya kilo al beslenmene dikkat et ama bu aya geldim hala midem bulaniyo
ideemirel 1159098263 31 haftaligiz bi oğlum olacak sezeryan olacağı için ocak ortası gibi alacak doktorum inşallah