burcuyilmazzz38 okuldaki pedagog ile konuştum, onun yaşı için bu bekleme süresinin çok uzun olduğunu söyledi (5.5 yaş) mümkün olduğu kadar geç söyleyin dedi bende karnım çıkınca söyleyeceğim.
Şimdi çocuğa söylemeden karnımdakine birşeyler almakta içime sinmiyor açıkcası 🙂 en son eşimle e-bebek e gittik, oğlumuza sulu boyama kitabı aldık çıktık 😂
Öğrensin o zaman yaparız birşeyler..