burcuyilmazzz38 ben daha çöp almadım 14+6 yım bugün. Herhalde minimum 20 ye kadar almam hiçbirşey. Zaten ilk çocuğuma da söylemedim daha, alıpta gizleyecek miyim 😄.
Ya da alırsam bebek arabası, süt sağma makinesi gibi kalemleri alırım. Kıyafetmiş ağız beziymiş biberonmuş her an ulaşılabilir kalemler bunlar..