burcuyilmazzz38 Songul9797 bence var silik çizgiyi gördüm bende varsa bile cok küçük sanırım kan sonucu çıkınca yazın merak ettm Allah gönülüne göre versin🥹💕
gezentianne Songul9797 Testin içerisimdeki kendi çizgisi de olabilir. Işık tutunca negatif olsa da görünür :( Umarım gönlünüze göre olur
Songul9797 maviskokiz Benimde 2 gundur agiriyo canim kasık agrim oldu kac gundur baya insaaallah sende guzel haberler alirsin 😘
Songul9797 superstar_00 ciplak gozle daha net ama elim titriyo telefon odaklamiyo canim insaAllah vardir nolur dua edin bana 🥹🥹🙏
Songul9797 burcuyilmazzz38 yazican canim bekliyorum bende heyecanla esim sehir disinda pazar donucek ona supriz yapmak istiyorum o benden cok bekledi bu anı🥹🥹
superstar_00 Songul9797 3 olmadan da çıkar siz ara ara bakın belirtilen referans aralıklarının üzerindeysiniz hamilesinizdir.
Songul9797 Esesta insaAllah canim goren herkesten dua istiyorum nolur dua edin bize rabbim sevindirmistir bizi 🥹
Tufu Özel hastanede verdiyseniz e nabiza aksam anca düşüyor hastaneyi arayıp hastanen sisteminden dosya koduyla öğrenebilirsiniz inşAllah vardır canım benim 🤲🏻
Songul9797 Tufu burda ozelde 1 saate cikiyor devlette verdim 3 de cikar dedi bana bekliyorum bakiyorum e nabiza ara ara