Songul9797 Kizlar sabah erken gebelik testi yaptim 10 dakika olmamisti alttan ışık tuttum ince cizgi cikti daha sonra ustten de golgeli sekilde gozuktu gittim kan verdim ama icim icimi yiyo bu sekilde gorup hamileligi saglikli ilerleyen var mi 🥹😊
Zeynep2929 Songul9797 anladım canım hakkında hayırlısı olsun inşallah vardır ben alttan flaş tutmanın testin doğruluğu konusunda sağlıklı oldugunu düşünmüyorum flaşsız varsa vardır yoksa yoktur. Fotoda da göremedim ama inşallah bebisin seninledir kan sonucunda güzel gelir 🫶
adatuna Benim yumurtlamadan sonra 12.günde bariz çizgi ile görünüyordu sizin daha fazla geçmiş ama umarım kan testiniz de pozitif çıkar
Songul9797 maviskokiz insaAllah vardir canim Rabbim hepimizi sevindirsin 🥹 kasık bel ağrın var mi ben dun adet olucakmisim gibi karnim agirdi sabah kesin olucam dedim olmayinca test yaptim ay heyecandan hemde korkudan sevinemiyorum 🥹
Songul9797 Zeynep2929 insaAllah canim ya insaAllah vardir onceki gun akttan tutunca da cikmiyordu simdi cikinca umitlendim