ogul_can Grimsi öğrendiğimde baya yeniymiş son adet tarihimi ultrasyona göre ayarladılar galiba tam bilmiyorum 7 temmuz dedi dr
Seher1905 Grimsi eylülün 3ünde kürtaj oldum 7 haftalıktım 40 gün içinde adet görmem gerekiyordu tekrar hamile olduğumu öğrendim şuanda 9+2 yiz saglıklıyız
Grimsi Seher1905 hiç adet görmeden kaldınız o zaman değil mi korunuyor muydunuz peki Maşallah sağlıkla kucağıniza alın inşallah
Ayseekayaa Grimsi aynı o daha doğum gibi oluyor 40 günü beklemen gerekiyor en az bir 6-7 hafta bekle olur
Seher1905 Grimsi sadece ilk 10 gün korunduk ondan sonra korunmayı bıraktık evet hiç adet görmeden hamile kaldım çok teşekkür ederim darısı isteyen herkese nasip olsun :)
Grimsi ogul_can çok silik çizgi gözüküyor aslında foto da normalde fotoya göre daha belirgin Ama bilemedim acaba beta mi sifirlanmadi
Altin23 Grimsi kürtajdan 6 ay sonra adet oldum. Her hastaneye gidişimde söktürücü verip gönderdiler. Ama yine de olamadım. Meğer rahim ağzında pıhtılaşma olmuş ufak bir işlem geçirdim açıldı adet oldum. O yüzden ihmal etme peşine düş bunun
Grimsi Altin23 ya çok geçmiş olsun kürtaj sonrası muayenelerinizi olmuş muydunuz orada belli olmadı mi