sevgi_bidak -sum- henüz kurmadım ilk geldiğinde dayanamadım kurdu eşim kocaman valla bana inan bende sığarım içine 😀
-sum- sevgi_bidak ya yenidoganken reflü yatağı vs konup icine öyle kullanılabilir ☺️ sallanıyormuş da bu da avantaj
sinem93- Uygun bulunursa demişsiniz. Hangi durumlarda uygun olmuyor peki üzerine kayıtlı mal olursa kabul edilmiyor mu ?
Mahinur-12 sinem93- onu bilemiyorum neye göre kabul goruyo ama bazı kişiler red cevabı almış sanırım belli kriterleri var mal sigorta gibi olabilir
Papatyamm63 Mahinur-12 her bebek bir değil ama ..bende aldım bezden mi yoksa ıslak mendilden mi bilmiyorum ama iyi değil asla bebeği pişik yapıyor
sevgi_bidak -sum- evet evet ayakları var sallanıyor reflü yatağı da var iki derece zaten biri yerden park biri yukardan rahat geldi bana