Mahinur-12 Kızlar ben başvuru yaptım çıktı bugün paket elime ulaştı sormak istediğiniz bir şey varsa yazabilirsiniz
-sum- Mahinur-12 kaç haftada geldi basvurduktan sonra kaçıncı haftanizda geldi ? Birde beşiği kurunca fotoğraf atsanız kurulu halini çok merak ediyorum 🌻
Papatyamm63 Mahinur-12 her bebek bir değil ama ..bende aldım bezden mi yoksa ıslak mendilden mi bilmiyorum ama iyi değil asla bebeği pişik yapıyor
sevgi_bidak Nessee34 ben bundan önceki gebeliğimde yapmıştım onu kaybettim 2 ay içinde gelmişti bu bebişe nasip oldu şimdi 20 hafta dolunca arayın diyorlar arkadaşıma öyle dediler
Nessee34 sevgi_bidak anladım daha zamanı var o halde 15 haftalık hamıleyım peki 153 mu arıyorsunuz ibb ye mi
sevgi_bidak -sum- henüz kurmadım ilk geldiğinde dayanamadım kurdu eşim kocaman valla bana inan bende sığarım içine 😀
Mahinur-12 Edanur60 20. Haftada başvuru yapılıyor 153 arayıp başvurabilirsiniz uygun bulunursa geliyor