-guzelanne1 Kızlar kasımın 21 inde yumurtlama gördüm ovulasyon testi yaptım pikti o gün doktora gittim bir yumurtan güzel büyümüş iki güne çatlar dedi. Ancak yumurtlamayı adetime 3 gün kala görmüş oldum sizce ne zaman test yapmalıyım
-guzelanne1 busrax_ aslında eşimin doğum günü aralığın 3 ünde onda sürpriz için 2 aralıkta yapsam çıkar mı ki 12 gün olmuş oluyor
buse1nur busrax_ 20 Kasım da pik gördüm daha sonra yapmadım ama değerlendik ne zaman tam çatlama oldu bilmiyorum 20 kasımı baz alarak yarın test yapsam çıkar mı acaba bilginiz var mı bazen sağ tarafımda hafif sertlik hissediyorum acaba öyle hisseden var mı ?
busrax_ -guzelanne1 bende pikten 12 gün sonra yapmışş oldum ve çok silik çizgi çıktı erken gebelikte. beta 27ydi
busrax_ buse1nur pik bazen 2 gün sürebiliyor. 22de çatlama oldu desek yarın 8 gün olmuş oluyor. döllenmiş yumurtanın rahme yerleşip beta salgılamaya başlaması 1 haftayı buluyor. erken olabilir ama çıkmazsa da yok anlamına gelmez.
busrax_ buse1nur beklemek çok zor :( ben adetimden 5 gün erken öğrendim bu sefer de bebeği görmek için bekliyorum zaman geçmek bilmiyor. erken öğrenmenin bize bir faydası yok ama kendimize hakim olamıyoruz ki
-guzelanne1 busrax_ buse1nur Hatice_00 Kubra012 kızlar bu gün erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı sizce pozitife döner mi yumurtlamanın üzerinden 9 gün geçmiş oldu bu gün erken mi yaptım acaba
-guzelanne1 Hatice_00 ben kürtaj oldum adet döngüm sıfırlandı gibi oldu 15 gün kanama gördüm ama adet değildi bir hafta sonrasında ise yumurtlama olmuştu onu değerlendirdim
-guzelanne1 Hatice_00 yani doktorum yumurtamı görünce o şekilde söyledi gerçekten de pil gördükten sonra ki gün tamamen açık renge dönmemişti ama bi tık açılmıştı rengi
buse1nur busrax_ evet haklısın 3 senedir her ay aynı şeyleri yaşadığım için artık bekliyorum varsa vardır zaten illa öğreneceğim yoksa nasip zaten . İnşAllah sağlıkla kucağına alırsın canım benim 💕