Yseminn travmagul yaa bu mesaj beni çok mutlu etti inşallah güzel sonuçlar alırım çok teşekkür ederim 🥰
Eda42_ Yseminn İyi düşün iyi olsun burada o kadar kişi dua etti oluşunda da olmayışında da vardır hayır inşallah hayırlı güzel sonuçlar alır
Yseminn Eda42_ inşallah canım tabii ki öyle Allahım hepimize hayırla sağlıkla nasip etsin inşallah kucağımıza alırız bebişlerimizi 🤲🏻🫶🏻
Hatice_11 Yseminn 4 güne göre baya köyü canım inovita değilde prodoctor yanıltıyor diye biliyorum bende onunla öğrenmiştim ilk gebelikte
tosbito Yseminn hepside yanlış denk gelmez bence 💗 hayırlı olsun inşallah sağlıklı şekilde ilerlesin 💗
Yseminn MNesemm canım hiç belirtim yok şu an, ilk gebeliğimde göğüs hassasiyeti ve yerleşme kanaması olmuştu ama bu sefer hiçbiri olmadı
MNesemm Yseminn ya şuan bat 30 benimde yapmayı korkuyorum ya yarın yapcam ne olsa hayrlisi artık bende hiç belirti yok vallahi
Yseminn MNesemm hayırlı zamanda sağlıklı bir şekilde olsun inşallah hepimiz için umarım güzel haberler alırsın 🤲🏻🫶🏻😇