Yseminn İyi akşamlar herkese innovita gebelik testinde yalancı pozitif gören oldu mu bugün test yaptım bu şekilde çıktı bir tane de prodoctor yaptım yarın kan vereceğim ama içim içimi yiyor yalancı pozitifse diye
Eda42_ Yseminn Yalancı bile olsa bu kadar çıkar mı kii bilemedim ama hadi inşallah hamilelik vardır 🤰🏻🤰🏻🥰
Hatice_11 Yseminn bence hamilesin canım üst üste pozitif çıkmış . İnşaallah kanda da görürsün . Regl’a kaç gün kala yaptın
Yseminn MNesemm inşallah doğru gösteriyordur canım normalde bat 2 Aralık ama üç ay önce düşük yapmıştım adetim birkaç gün öne çekiyor düzene oturmadı daha
Eda42_ Yseminn Bu kadar test pozitif olur sanmıyorum ama inşallah pozitif sonuçlar alırsın özele git kan tahlili yaptir en hızlı sonuç orada çıkıyor
Hatice_11 Yseminn 4 güne göre baya köyü canım inovita değilde prodoctor yanıltıyor diye biliyorum bende onunla öğrenmiştim ilk gebelikte
Yseminn Merve-2558 hayır tam tersi hiç belirtim yok🫠 üç ay önce düşük yaptım bebek istiyoruz her ay dayanamayıp test yapıyorum acaba oldu mu diye
Yseminn Eda42_ inşallah dediğiniz gibi olur arkadaşımın da geçen ay üç testi pozitif çıktı kanda negatif gördü ben de ondan biraz korkuyorum 😔
Yseminn travmagul yaa bu mesaj beni çok mutlu etti inşallah güzel sonuçlar alırım çok teşekkür ederim 🥰
Eda42_ Yseminn İyi düşün iyi olsun burada o kadar kişi dua etti oluşunda da olmayışında da vardır hayır inşallah hayırlı güzel sonuçlar alır