Gamze_gamze
Yanlış hatırlamıyorsam 38+6 da dönmüştü hatta sezeryan olacağım gün doktor son kez kontrol edelim eğer döndüyse normal doğumu bekleriz ve bebeğim dönmüştü baş aşağı. Sezeryan iptal edildi. Ama şunu da söyleyeyim hangisi hayırlısıysa o oluyor. 40+6 haftalıkken olduğu halde ne sancı ne de suyum gelmişti. Bebekde bende artık yorgun düştük. mecburen sezeryanla doğum yaptım. İnan korkutacak hiç bir şey yok. Tek düşündüğüm bebeğimin iyi olmasıydı.