Benim bebeğin başı aşağıda olmasina rağmen yine sezaryen oldum😀 sitres yapma hakkinda hayirlisi olsun ve inanki sezaryen söylendiği kadar kötü degil kesinlikle bende dikiş bile olmadi yeni nesil lazerle yapiyorlar normal doğumdan farki yok ağrısı ben ikisini yaşamış olarak konuşuyorum öyle yada böyle gelecek saglikla gelsin inşallah