maviskokiz tarcinnnn24 ayyy umudumsun o zaman benimde 17 yumurtlama dün negatifti umarım erken yapmış olayım
Merve_4242 maviskokiz bnm de 19 unda oldu catlatma iğnesi ile bu guj test yaptim 10. Dk da falan silik çizgi çıktı ama bilmiyorum yaa erken mi yaptım varmi yokmu adete 5 gün vat sizin kaç gün var acaba
maviskokiz Merve_4242 benim düzensiz geçtiğimiz ay 50 gün sonra olmuştum döngüden şuan 30. gün ama yumurtlamadan 11. günüm
Gizemabd Bana kalırsa ilk resimde bende gördüm ama daha çok yeni bence şuan 24 haftalık hamileyim bende ilk yaptığım da böyle bir şeydi 1 hafta sonra tekrar yaptım o zaman daha belirgindi bence erken ve istiyorsanız inşallah nasip olur ♥️
tarcinnnn24 Gizemabd ayy keşke keşkeee çok istiyoruz boş gebelik oldu ilk gebeliğimdi şimdi deniyoruz umarım ki tutmuştur 🥹
Delihatunnn tarcinnnn24 negatif gibi duruyor canim elindeki erken gebelik testi olmasina ragmen boyle icerdeki cizginin golgesi muhtemelen uzgunum
Delihatunnn tarcinnnn24 tabiki dene ama benim ikinci gebeligim ve planli olmasina ragmen 6 ay sonunda tuttu sakinles ve gebe kalmaya odaklanma odaklaninca vucudunu strese sokuyosun olacagi varsa da olmuyor pes ettigin anda gelecektir mujden 😍
Delihatunnn tarcinnnn24 hayirli olsun çiceğim rabbim sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin insaAllah