tarcinnnn24  Kızlar çıplak gözle çok silik var fotoğrafta gözüküyor mu var mıı sizce bakar mısınız 🥹
ermelek1 tarcinnnn24 bana çizgi içerde gibi geldi yani negatif gibi geldi ümidini kırmak istemem ama bir kan ver istersen ya da 30u bekle yine yap
ertonunannesi23 tarcinnnn24 şuanda negatif gözüküyor adet gününüzun geçmesini bekleyin belki vardır yarında yaparsanız belki olumsuz sonuç alıp moraliniz bozulcak bence sabır edin adetiniz birkaç gün geçsin öyle yapın
Elbu tarcinnnn24 en üstteki fotoğraflar çizginin ortası gözüküyor ama alt 2 resimde belli değil sen gorebiliyorsan bence vardır canim bı kan ver istersen
tarcinnnn24 ertonunannesi23 çıplak gözle de çok silik zaten sabah yapacağım testte çıkar belki bakalım 🥹
adatuna Ümidini kırmak istemem ama negatif testler regle 5-6 gün varken bile genelde daha belirgin oluyor