Esraksglzrnc Adenmom_ Hayır canım iki gündür çok huysuz sürekli ağlıyor bir yeri falan ağrıyorsa diye verdim az. Sanki zehir vermisim gibi tepki verdiler. Sanki öbür ilaçlar çok masum bir parol tehlikeli hepsinin yan etkileri birbiriyle aynı aşağı yukarı ztn.
gmz10 Esraksglzrnc 8. hafta atağı olabilir mi acaba? O haftalarda huysuzlukları olabiliyor siz yine de ateşi vs olmadan mecbur kalmadıkça ağrı kesici kullanmayın bence😇
Adenmom_ Esraksglzrnc anladım canım benim kızım aşıdan sonra öyle olmuştu bir sakinlik çöküp uyumuştu , zararlı bir durum olsa doktorun yazacağını hiç düşünmüyorum