Sarkac Sizdenbirii1 merhaba benim 8 daha 9 gün var ama iki gündür midem kötü birde canım çikolata hiç istemiyor normalde ben bu zamanlarda HP cnm çeker adete yakın canm çekmiyor😊
superstar_00 Sizdenbirii1 Benim de adet takvimine göre 10 aralıkta hasta olmam gerekiyor ben de bekliyorum.
Sarkac Sizdenbirii1 bir tane yeter cnm🤗🤣 ya inşallah ya hamile haberi alırız Ağustos anneleri oluruz bende ağustosta doğdum benm dogdugum ay doğar inşallah🤗
Deryayurt Sizdenbirii1 takip yapmadım ama uygulamada 19u gösteriyor dünde 28ydi 9 gün geçmiş yani yumurtlamadan bilemiyorum ya her ay belirti yaşayıp test yapıyorum negatif sürekli Alalh isteyen herkese nasip etsin inşallah
MNesemm Kızlar bende m de 30 bat ama hiç umudum yok vallahi nasip ama bugün yapacam arttik yokta yinede acaba diyorum belirtiler sıfır
Merve_4242 Bmm bat 3 Aralık dün test yaptim bi bakar mısınız ilk 10 dakikada falan çıktı sanırım kurumamidir
plajterligi Merve_4242 çizgi silik ama net gözüküyor😍 şu çizgiyi kendim görsem koşarak kan vermeye gitmiştim çoktan 😂❤️❤️
Deryayurt Merve_4242 bende gördüm çizgiyi yarin bidaha yap bence koyulaşma varmı bakarsın yada imkanın varsa direk kan ver net sonuç ❤️🌷
Merve_4242 Deryayurt adeti mi beklesem yoksa yarın acilde kan mı versem bilemedim kurumadir belki die