Mavili1480 GirlandBoy_Mom Bir şey canım istemiyor ki çorba yapıyorum oğlumda böyle değildim bu sefer bittim 😂
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Oğlumda 22 yaşındaydım şimdi 26 yaşlandım mı nedir ayağa kalkamıyorum 🤦♀️😂
Eda42_ GirlandBoy_Mom Allah Allah 🙄🙄 nasıl üretiyor Muş ki bende önce oldum Allah’ım korusun iğne ilaç ne çektim rabbim şifa versin inşallah
Gulsennxx g_b1903 6+3 teyiz herhangi bir mide bulantım yok şükür inşallah da olmaz ama 2-3 gündür bıçak saplanması gibi kasıklarıma agrı/ kramp giriyor ne yapıcagımı şaşırıyorum umarım kese olusumundan veya bebek tutunmasından kaynaklıdır🥰🙏🏻
Eda42_ Gulsennxx Yaa demek ki bu haftalarda herkeste oluyor bende de aynı sanki adet olacak gibi şükürler olsun ki birşey yok bebek iyi olsun da sizin için de aynı demek ki dediğin gibi bebek kese oluşumu dur inşallah herşey yolunda gider hepimiz için amin
GirlandBoy_Mom Eda42_ valla bilmiyorum ki bekarken de vardı hala var bitiyor başlıyor yine teşekkür ederim canım allah razı olsun 🌸❤
g_b1903 GirlandBoy_Mom valla bende butun sikintilar var kan sulandirici igne de kullaniyorum belirti ne varsa yasiyorum 🫠 ama tek duam saglikli gelismesi 🌸 gene bunlari çekerim 🥹 kalp atisini ben de p.tesi duydum insallah saglikla devam eder