busrax_ kaderkesersarisen bende prolaktin yüksekliği var hipofizde adenom var. İlaç kullanınca çok kolay gebe kalınıyor korkmayın
merveli9 Emzirdiğin için yüksek çıkıyor canım süt üretimi olması için bu hormonun yükselmesi gerekir zaten.
Kirazlar27 Merhabalar kızlar bende bugün test verdim hormon testi yorumlayan anlayan olur mu yardımcı olabilir misiniz rica etsem