Kızlar merhaba bugün doktora gitmiştim adet olmadım 25 gün gecikti acaba hamile miyim diye.. kendimi hamile zannederken prolaktin yüksekliğiymiş adet olamama sebebim sonuçlarımı yarın göstereceğim internetten araştırdım da kısırlık falan diyor hamile kalmak zormuş falan. Bunu yaşayanlar ya da bilgisi olanlar bana yardımcı olabilir mi ?