Kızlar merhaba,
İlk gebeliğim ve geçen gün resmen hamile olduğumu unutarak 1-2 defa ıkındım hatırladığım an bunu kestim. Fakat kanamam ya da akıntım olmadı. Sadece kasık ağrım vardı biraz o ortadan kalktı. Sadece göğüs hassasiyetim devam ediyor. Acaba ıkındığım için gelişimi falan durmuş olabilir mi? Bilmiyorum biraz panik oldum sanki bir anda hamilelik belirtilerim kayboldu gibi hissediyorum. 6 haftalık şuan.