Baby-ES Suyum fazla çıktı, gestasyonel diyabet şüphesi olabilir diye şeker yüklemesi yaptırıyorum 🫠 benim gibi olan var mı? Umarım sonuçlar iyi çıkar
Merve-metin Baby-ES sadece gebelik şekeri olarak düşünmeyin ben 21.haftamda suyum fazla çıktı doktorum karbonhidratı tamamen keseceksin dedi ekmek pilav makarna hamur işi tatlı şekerli meyveler yemedim kesinlikle 26.haftamda kontrole gittiğimde suyu normale dönmüştü yani karbonhidratı çok tüketiyorsanız oda bebeğin suyunun fazla çıkmasına sebep oluyor
dika Baby-ES benim şekerim yoktu ama suyum fazlaydi sizin haftalarda hergun en az yarım saat yürüyüş yaptım haftada bir pilav ve karbonhidrat tüketmeye çalıştım şekeri de az da olsa kestim şekerli meyveden de aynı şekil sonra herşey yoluna girdi normale döndü
Rabiamina Baby-ES benim de 22 haftada fazla çıktı. Şekerim çıkmadı ama yine de bazı şeyler bende baş ağrısı yapıyor. Dikkat ettim ama normale dönmedi sadece aynı seviyede ilerliyorum. Bazen sebepsiz yukseliyormus inşallah bir sıkıntınız çıkmaz
Gunes6510 Baby-ES bol bol yürüyüş yap dedi doktor bana salata ağırlıklı beslen düzelir 10 gün e dedi inşallah normale döner senin için de
Meryeli Merve-metin karnınızda sertlik oluyor muydu ? Bir de en çok ne tükettiniz bu süreçte ? Benim de sizinle aynı 21 deyim yüksekmiş su halbuki 2kg aldım toplam ama sanırım bununla alakası yok.
Merve-metin Baby-ES elma,ayva,portakal canım muz bebeğe kilo aldıran besin ama şekerli diye onu da 2-3 günde bir yedim bebek vitamin alsın diye
Merve-metin Baby-ES ben çok kilo aldım 21.haftamda 8.5 kg almıştım ama bu karbonhidrat diyetine başlayınca 2 kg verdim şimdi suyu normal bebeğimin doktor normal beslenebilirsin dedi ama ben yine dikkat ediyorum yediklerime
Merve-metin Baby-ES dikkat edersen canım yediklerine suyun normale döner emin ol ben çok stres yaptım normale dönmeyecek diye ama döndü şükür sende dikkatli ilerlersen suyun normale döner birde ekmeği pilavı kestiğin için çok acıkıyorsun onda da ara öğün yap ceviz badem fındık ye kefir iç ara öğün olarak hem bebeğin kilo alır hemde kendini tok hissedersin
Baby-ES dika sonucum temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 yürüyüş şimdilik yasak maalesef 🥲 beslenmeye dikkat edeceğim bir süre yine de mecbur
Baby-ES Rabiamina benim de şimdi sonucum temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 yine de dikkat etmekte fayda vardır sanırım