Munojat29 bebeğin strese girmesi sizin strese girmenizle bir noktada bağlantılı. Siz rahat kalabiliyorsanız endişeniz yoksa o da rahat olacaktır. Sıkı takipte kalarak beklenebilir ki genelde bekliyorlar da niye size kötü konuşup hemen suniye yönlendirmiş anlamış değilim. 41’e kadar gelmezse suni deneyin bence. Doktorların gebeleri rahatlatması gerekirken bir de şu durumda gebeler birbirine psikolojik destek vermek zorunda kalıyor