NDSS 5+5 de yaşadım dediğiniz gibi devlet hastanesinde hiç önemsemediler.İlaç bile vermediler. 2 gün sonra kesildi lekelenme 6+1 de özel hastaneye gittim. Kesildiği için bahsetmedim lekelenmeden. Ben söylemeden doktor kendisi bildi herhangi bi lekelenme yaşadın mı kesenin etrafında hafif kanama görüyorum dedi. Yaşadığımı söyledim hemen progestana başlattı sabah akşam fitil olarak kullanıyorum şuan.