Canım bende neredeyse 5 haftadan bu yana şuan 7 haftalığım lekelenme ,kanama oldu ama progestanı hiç bırakmadım tek kullanıyordum ikiye çıkardı doktor. Dün acile gittik kanama çok olunca korktum iğne falan vurdular bence doktorunu değiştir canım bi an önce progestan başlamalısın istersen sağlık ocağına gidip orda da yazdırabilirsin