ezgickm valla ben biraz aceleci bir insanım her işimde ama rabbim hakkaten bu konuda baya sabretmeyi öğretti ya artık üzülmüyorum başta çok takıyordum bi kimyasal bi dış gebelik yaşadım zor geldi ya şimdi diyorum hayırlısı değil olmuyor herhalde birinci sınıfa giden çocuğum var benim nezaman ikinci çocuğu istedim Ozaman çöktüm birsürü hastalık çıkardılar hashimato troid nodül pcos ben ısrar ettikçe altından başka bişey çıktı kendimde herşeyi de denedim zayıfladım olmadı kürleri denedim olmadı doktora gittim olmadı olmuyorsa zamanı var demekki yada imtihan bu diyorum bitane var çok şükür diyorum yıpratıcı bi süreçmiş aştım baya baya herhalde artık ama gene de yılların alışkanlığı test yapıyorum resmen bağımlılık taptı 😂