07070707 Merhaba İdrar testi yaptım erken gebelik testi ilk 3 4 dk falan vardı belirgin bakınca gözle görülen bii çizgi sonradan tamamen kayboldu çizgi sevinemeden kursağımda kaldı test mi bozuk yoksa neden öyle silindi anlamadım
Eldgrn 07070707 Tekrar test yapın bence varsa gebelik onda da çıkacaktır. Bu belki bozulmjş olabilir. Yada kan verin en garantilisi olur
Baharer321 07070707 dediğim gibi bence gidip bir tane daha al en azından öğrenirsin idrar damlatırken aşşağı doğru tutmamaya özen gözterin düz bi zemine koyduktan sonra damlatın idrarı
07070707 Baharer321 erken gebelikti bardağa doğru tuttum damlatmadım şuan çıkamıyorum malesef keşke 2 tane alsaydım 😥
07070707 Eldgrn adete daha 4 gün var azıcık daha mı beklesem çok kararsızım hevesim kırıldı gibi oldum 😥😥
Baharer321 07070707 ha bu damlatmalı değil prdon emmeli olan gebelik testiymiş ben damlatmalı zannetim doğru yapmısşın ama test hatalıdır kzuu
07070707 Baharer321 ben kapağını açtım çektim parlıyor diye ondan zannetmiş olabilirsin hayırlısı olsun ya daha 4günğn var az daha sabır diyeceğim herhalde 😥
07070707 Eldgrn 4 gün var daha bekleyip direk kan mı versem zaten bu testtlere güvenim kalmamıştı da insan duramıyor gene 😥
sevgibeybi 07070707 orasını Rabbim bilir. Benim bugün adet olmam gerekiyor. Ağrım da var sıcak torba belimde hala umutluyum. Bu saatten sonra olmazsa da üzülmem ama umutluyum yani hala 🙃
07070707 sevgibeybi benim daha 4günüm var bi kaç güne tekrar test yapayım bakalım artık nasip hayırlısıysa olsun
ezgickm 07070707 canım gölge var ama 3 testim de böyle oldu fakat regl oldum o yüzden üzülmemek adına bence tekrarla başka test ve marka ile