Soprano sevaldqn1 bilmiyorum ki ama bütün muayenelerde hep kilosu bi tık öndeydi birden artış olsa şüphelenicem aslında ama öyle olmadı bir de genetik faktörü varsa ben 3800 doğmuşum doktorum da sana benzemiş olabilir diyor
Beyzanur3 Soprano valla bebek baş aşağı ve kanaldaysa 4 kilo olsa bile doğum yapılır bişey olmaz bence sezaryen olup kendini riske atma benim kuzenim 4.100 kilo doğdu çocuk gayette normal yaptı yinede sen bilirsin
Soprano Beyzanur3 inşallah bakalım bekliyoruz haftaya karar verilecek inşallah o zaman kadar sağlıkla gelmiş olur 🙏🏻
Aeell Soprano benım oglumda ve kızımda kanamam durmadı makata kadar dıkısım vardı ve çocuklarımın omzu kırıldı dogumda
Soprano Aeell ayy ne diyorsun Allah korusun rabbim yaşatmasın bir daha öyle bir şey sağlıkla gelsinler inşallah
Aeell Soprano ay tek temmnım o ya bu sefer kuvöze grmeden evıme getırmek Allahım hepımıze kolay dogumlar nasıp Ersun hepımızı bı avazda kurtarsın kazasız belasız kucağımıza almayı nasıp etsın Rabbım