Soprano Bebek kilosundan dolayı haftaya sezeryan ihtimalim var başına gelen var mı yüksek kilo da doğum yapan annelerimiiz
Elzemm_ Soprano kaçıncı doğum acaba ve günün dolmadan hemen sezeryan a gitme risk olmadıkça bekle canm
Soprano Elzemm_ ilk gebelik 39+2 3710 kg şuan bugün yarın gelseydi iyiyidi ama haftaya hala gelmediyse çarşamba sezeryan yapalım diyor doktor da 4 kg ben güvenmiyorum yapamayız dedi bende güvenmiyorum tabi
Soprano Hszgn1 39+2 3710 kg haftaya 3900 veya 4 kg olur yapamayız dedi sizin kilosu kaç doktorunuz ne dedi
Hszgn1 Soprano bizimki de 3.700 ama doktorum sezaryen demedi daha, pazartesi tekrar gideceğiz kontrole
Soprano Hszgn1 hakkımız da hayırlısı olsun ya çok diretmemek lazım hangisi daha sağlıklı olucaksa bizim içinde bebeğimiz içinde o olsun kolaylıkla doğuralım 🙏🏻
Soprano Hszgn1 hiçbir belirtim yok nişanda gelmedi bugün kontrol vardı nst de hep 20 lerdeydi son bitişin de 70 gördük ama ben sancı falan hissetmedim sadece çatı kısmım çok acıyor bacağımı kaldıramıyorum sende var mı belirti ağrı acı falan
Hszgn1 Soprano ay aynıyız valla. Hiç belirtim yok sancı yok nişan yok su yok nst normal. Ama çatı kısmım benimde o kadar acıyor ki yatakta dönerken oturur kalkarken mahvediyor beni
Aeell Soprano 3.dogum canım ilk kızım 22 hafta 500 gram dogurdum ortancıyı 34 hafta 3.400 dogurdum oglumuda 38 hafta 4 kilo 90 gram dogurdm
Soprano Aeell maşallah canım benim de 39 hafta henüz gelen bir şey yok bakalım haftaya kadar gelmezse öyle karar verelim dedi doktor kilosuna göre diyor acaba bende mi potansiyel görmedi bende pek göremiyorum açıkcası
Soprano Hszgn1 o zaman çatıya yerleşmiş senin bebiş de aynı durumdayız yatakta dönmek mümkün değil bakalım gelicek mi haftasonu
Soprano sevaldqn1 bilmiyorum ki ama bütün muayenelerde hep kilosu bi tık öndeydi birden artış olsa şüphelenicem aslında ama öyle olmadı bir de genetik faktörü varsa ben 3800 doğmuşum doktorum da sana benzemiş olabilir diyor