Lavinya999 Geçen gün Kütahya şehir Hastanesi’nde 8 haftalık hamileliğimden dolayı gitmiştim o zaman orada tahlillerin falan yapıldı o tahlillerime göre su Kaybım çok vardı onun için yatışım önerildi ve beni yatırdılar bir gün çok iyi geçmişti ebeler falan çok iyiydi fakat ikinci günkü ebelerden hiç memnun kalmadım şöyle bir durum yaşadım bana serum vermişlerdi o serumu bitti ve Serumun kan dolmuştu ben de işte çağırdım gelmediler ilk başta Sonra biri geldi açtı sonra onun arkasından biri daha geldi ve onun arkasından gelen Ebe bana şey dedi ya sen bu serumu açıyor musun nasıl bu kadar hızlı bitiyor bu sarı serum bunun yavaş bitmesi gerekir ki ben de serumu açmadığıma yani Kaç kere de söyledim Dedim ki ben serumu açmadım dedim yanımdaki refakatçıya söyledi sen mi açtın zaten biz o gün çıkmayacağımız için bizim hiçbir şeyde yani acelemiz yoktu o gün ben zaten yine yatacaktım daha birkaç gün yatacaktım sonra bu muamele ile karşılaştım ve çok bağırdı çağırdı el hareketi falan yaptı kaç kere ona dedim ki bağırma dedim Sen benimle böyle uslupla konuşamazsın dedim fakat yine devam etti ve tartıştık yani karşılıklı olarak kalktım dedim beni taburcu edin dedim ben bu olaylara karşı duramayacağım dedim ben buraya geldim dedim size muhtaç olduğumuz için geldim dedim fakat Ebenin bana dediği şey şu Siz bize muhtaç değilsiniz isterseniz özel doktorlara gidin buraya gelmeyin dedi ben çok ilgisiz gördüm Evet Doktorlar gayet iyiler fakat ebeler tecrübesiz ve çok düşüncesiz davranıyorlar yani ondan sonra da zaten Sanki ben yapmışım gibi beyaz barkod verildi Bana şu an İfade falan oluyor o süreç içerisinde yani yıpranan ben hasta olan Ben onların yüzünde belki çocuğumu kaybedebilirdim hastaneden çıktım mecburen ve onların tavırlarını görseydiniz ki hepsi Birlik olmuş 5-6 kişi hepsi Birlik olmuş bir şey diyorlar Sen bana hakaret ettin diyorsun fakat şey diyorlar Hayır biz size öyle bir şey demedik ki hanımefendi konuyu o kadar da iş yerlere götürüyorlardı ki dediğinizde siz bile Kendinizden şüpheleniyordunuz imkanı olanlar gitmesin yani benim imkanım olmadığı için ben gidiyordum