Tospkkk mihraninannesi02 baş aşağı olduğunda normal doğum oluyor, makat gelişi olduğunda normal doğum yerine sezeryan yapıyorlar
minikbebegim06 mihraninannesi02 kafası şuan aşağıdaysa bas gelis olmuş oluyor 😊 makat gelişte poposu aşağıda oluyor o zaman normal doğum yaptirmiyorlar
mihraninannesi02 minikbebegim06 evet aşağıda bazıları makat gelişli falan demiş ondan kafam karıştı başı aşağıda bizimkinin 🥲
Esum48 mihraninannesi02 benim de 29 da donmustu kasiklarda hissediliyor tekme cok normal 🤭 hele ilerleyen haftalarda yattiginiz zaman o da ayagini diriycek iyice kasiklariniz gerilcek 🥹
mihraninannesi02 Esum48 şu an bile yatamıyorum ileride uyku haram bana sanırım sabah 7 de dalıyorum uykuya resmen 😅
minikbebegim06 Esum48 yatak odamdaki pufu yatağın kenarına koydum sırf bu yüzden çıkıp inemiyorum diye 😂
Esum48 mihraninannesi02 doktorum demisti ters bebek tasimak zor diye. Ayni haftalarda oldugumuz düz bebekli arkadasimla baya farkliydik🤣🤣 basiniza gelcekleri onceden bilin🤣🤣
mihraninannesi02 Esum48 doktoruma uyuyamıyorum demiştim bana bu daha iyi günlerin dedi ağlayamadımm 😂😂