Elf37 Bbuusra İçim rahatladı valla sağ olun uykusuzluk yorgunluk her şey bi kenara süt bölünmesi ilkine yetişememek sezaryen dikişi korkutuyor ama elinde sonunda bunlar yaşanacak Allah’a dua edeceğim şükür evlat veriyor kaç insan çocuk istiyor olmuyor Bbuusra
Bbuusra Elf37 Evet burada öyle çok kişi gördüm ki kaç sene beklemiş olmamış, olmuş düşmüş ya da ölmüş. Çok çok şükür Allah’a Allah yardım ediyor. Yanımda ne annem var ne kaynanam. Sadece annem doğuma gelip gidecek. Allah’ın izni ile bakarım diyorum.
Zeynep9120 Elf37 büyüynce zaten kreş anaokulu vs etknlklere gidiyolar anlamıyor kucukken asıl ilgiyi istiyolar büyüdkce kendilerni bagmsız hssediyolar
Elf37 Bbuusra İnsan tek olunca daha iyi bakıyor hata da yanlış da kendinin oluyor iyilikte güzellikte