Elf37 hoş gelmiş diyelim şimdiden☺️ilk bebeğim 5 aylıkken 2 aylık gebe olduğumu öğrenmiştim. Sezaryendi benim de. Hiçbir sıkıntı yaşamadım 13 ay araları, bizim için güzel geçti geçiyor hayat . Endişe etmeyin, üzülmeyin miniğinizi güzel duygular ile karşılayın ki size güzellikler getirsin🤍