esracbn10 kimse onermıyordan kasıt cevrenızdekı insanlar ve Canan Karatay mı? Etraftakılerın kulaktan dolma bilgileri evladınızın canından kıymetlıyse yaptırmayın tabı. Canan Karataya da gelince o kadın kardıyolog kadın dogum doktoru degil Allah askına once Bı sunu anlayın. Benim ailemde kimsede seker yok tatlı da tuketmezdım 36 haftalıgım ve gunde 41 doz ınsulın kullanıyorum bence bunu sormaktansa kendiniz Bı kar zarar ılıskısı yapın yaptırsam sonuc ne olur yaptırmasam sonuc ne olur dıye. Vucudunuza aldıgınız ılac degil ben 100 mglık yuklemeyke sekerim 220 cıktı Ikı dilim beyaz ekmek yedim kahvaltıda 250 cıktı yedıgınıx gıdalar o glikoz dan daha zararlı emin olun