esracbn10 canım bende zayıf hamile kaldım,dikkatli beslendim aldığım kiloda çok normal gidiyor,vee gebelik şekerim çıktı,şimdi hem kendi doktorum hem diyetisyen hemde endokronoloji takip ediyor,sabah tokluk şekerim inmiyor bi türlü,ve bebeğimin suyunda artış söz konusu bunu gebelik şekerine bağlı olma ihtimali söz konusu olabilir diyor doktorum,buda erken doğum riskini oluşturuyor,ve sonuç olarak insüline başlanıcak gibi duruyor,gebelik şekeri zayıflıkla,kilo alıp almamakla pek alakalı değil,doktoruna güveniyorsan kendinde iyi bi araştırma yaptıysan karar sana kalıyor..