GulsunOgretmen erikarpuz çatlatma iğnesi olmadım dondurulmuş transferdi,2 gün önce yaptığımda hiç çizgi yoktu,dün yaptım neredeyse yok denecek silik bir çizgi vardı bugün de böyle,bi yandan ümitlenmek istemiyorum bi yandan heyecan yaptım ya 🥹
GulsunOgretmen erikarpuz bugün 9. Gün,kan testi yaptım yine negatif,2-3 gün sonra son kez yine vericem,umudum hiç kalmadı ama hayırlısı
busra14 GulsunOgretmen silik çizgi var canım yarın tekrar sabah ilk idrarla yap 🥰çok heycanlı inşallah güzel haberlere 🌸
GulsunOgretmen busra14 bugün 9. Gün,kan testi yaptım yine negatif,2-3 gün sonra son kez yine vericem,umudum hiç kalmadı ama hayırlısı
busra14 GulsunOgretmen testde silik çıkıp kan da çıkmaması ilginç testin markası neydi, üzülme 12.gün pozitife dönen çok kişi var. Stres yapıp kendini yıpratma olumlu düşünelim 🌸💞
GulsunOgretmen erikarpuz sabah silik bir çizgi görünce umutlanmıştım biraz ondan vermek istedim,ama bilemiyorum ya 9. Günde de 0 olursa 2-3 gün sonra artar mı ya,hiç umudum kalmadı 😞
GulsunOgretmen erikarpuz  Böyle çok hafif bi silik çizgiydi sabahki bu arada
GulsunOgretmen erikarpuz belki fotoda görünmüyodur normalde net görünüyo hatta yakınımdakiler de görmüşlerdi,ama testler yanıltıyor maalesef