Mesela benim göğüs ağrım,bacak ağrım var ve bunlar son 3-4 gündür var. Ama ilaçları 2 haftadır kullanıyorum. Bu belirtilere ilaçlardandır desem neden daha önce yoktu bu mantığı anlamıyorum. Hani kullandıkça zamanla mı etkileri ortaya çıkmaya başlıyor? 🙄