Sblclkdmr Bsrakaplan benim ki de Haziran 18 dedi doktor kısmetse 😊😊🙏🏻🙏🏻 Sağlıkla nasip etsin Allahım 🙏🏻🙏🏻 Ben de iki haftadır net hissediyorum ama en büyük sıkıntı im bu ara kalp çarpıntım nefes darlığı geceleri. Karnımda taş güvi geriliyor büyüyor akşam ☹️☹️
Bsrakaplan Sblclkdmr ben de panik atak hastasi oldugum icin cok korkunca ayni sorunları yasiyorum. Kabızlık olmamasina ragmen bazen patlıcak gibi oluyorum senin de psikolojik olabilir canim. Hergun bir tane maden suyu ic sade.
Smhtlha Sblclkdmr çarpıntı ve nefes darlığı bende de yoğun. Kan değerim düşmüş çarpıntı ondan dedi doktorum nefes darlığı genellikle olan bişey dedi. Rabbim sağlıkla baş edip kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🤗
Lavinia1924 Melike26 maşallah canım hayırlısiyla gelsin inşallah ee artık dahada artacak benimki artık baazen bi vuruyo beni yerimden sicratiyo 😀😀
Bsrakaplan Yasemin44 bir kac gune hissedersin canim merak etme arada uzan dinlen sessiz ortamda gözlemle
MerveAvc Yasemin44 bn 19 haziran doktorum bebeğin eşi önde olduğu için biraz daha geç hissedersin dedi çok kuvvetli bi tekme falan olmadıkça
Smhtlha AlininAysesii nasipse bizde 8 haziran ama sezeryan olduğu için bayramdan bi kaç gün önce inşallah 🤗
Lavinia1924 Bsrakaplan bende evde oldukça maden suyu iciyorum canım akşamdan beri bende de var tekrar surekli tekrar ediyo mideme vuruyor çok kotu oluyorum