ozge76 Kızlar yeni hamile olduğumu öğrendim folik asidi 1 aydır başladım içmeye başka hangi vitaminleri kullanıyorsunuz
ermelek1 ozge76 gebe kalmadan öncede kullanıyor muydunuz ve kendiniz mi aldınız yoksa doktor mu önerdi bende gebelik planlıyorum ve kafama göre bulduğum bir folik asit alsam olur mu acaba konuyla alakası yok kusura bakma biliyorsan bana da destek olur musun
Zeynepgmsbs61 ozge76 folik asit 3 ay sonra D vitamini ve magnezyum kullanmaya başladım ve demir de 🙏 şuan sadece demir kullanıyorum
raziyebal_16 ermelek1 canım bende hamile kalmak istiyordum ilk evlendiğim zaman folik asit ve balik yagi kullandım o sayede hamile kaldım sahada tavsiye ederim
Gizm06 ermelek1 benimki planlı gebelikti 3 ay öncesinden başlatmıştı doktorum istediğiniz bir markanınkini alabilirsiniz ama dikkat edin piyasada hematolojik durumlar için olan 5 mg’lık folik asit de var gebelik için çok yüksek doz sizin almanız gereken 400 mcg’lık folik asit
ozge76 Senanur07 Hamile kalmak isteyenler ilk 3 ay öncesinden alınmalı diyorlar yumurtalıklar da iyi geliyor folik asit eşin bile içebilir sperm kalitesi için ben solgar folat aldım en çok önerilen o olduğu için bence sende başla ❤️
nurs20 Merhaba ilk üç ay folik asit kullandım sonrasında kan tahlilime göre demir hapı ve magnezyum kullanmaya başladım ayrıca çok fazla balık tüketmediğim için imom omega önerdi doktorum
Baharmerve Ben elenatal 1 ile başladım ilk 3 ay daha sonra elenatal 2 ye geçtim ek olarak magnezyum ve demir kullaniyorum 34+4 üm
Baharmerve ozge76 evet canım doktorum vermişti. Doğumdan sonra 3 ile devam et dedi hatta. Bana iyi geliyor hiçbir değerim dusmedi
raziyebal_16 ermelek1 yok kendim aldım hiç doktora bile gitmedim 2 hafta kullandım sonrada hamile olduğumu öğrendim
ermelek1 raziyebal_16 markayı paylaşır mısınız ben elenat 1 öyle bir marka varmış onu düşünüyorum ama emin olamadım siz ne kullandınız