Sudezeren81 Sevgili anneler günümüzde o kadar batıl inanç o kadar görselle gösterilen cinsşyet tahminleri varki hangisine inancağımızı şaşırdık 😂 aşşağıdaki görsel gerçekten doğruysa anneler yazınn 🫶
seyma0661 Sudezeren81 benim başta yarımdı sonradan yukarıda da hafif çizgi çıktı açık renk ama 😂 cinsiyetimiz kız. Eltimin tam uzundu ve koyu onun oğlu oldu
tamamdanolmuss Sudezeren81 karın çizgim, göbek şeklim, nub, ramzi teorisi, çin takvimi, yüzük testi, tuz testi bilmem ne cart curt ne varsa erkek çıktı gören herkes erkek bu içindeki dedi ve sonuç kızım oldu 😂😂 doğurduktan sonra sorduğum ilk soru kız mı olmuştu 😂
secondmylife Benimde böyle göbekten aşağıya doğruydu kız oldu. Ama ben inanmıyorum genelleme yapılamaz bence.
anneadayi-123 Benim oğlum olacak boydan boya çizgi var ama üstteki çizgi erkek olduğunu öğrendikten sonra koyulaştı
Miniklerinannesiyim Sudezeren81 cizgim yok ama şu erkek karnı yuvarlak kız karnı yaygan olur derler ben onu gerçekten yaşadım kızımda Totom büyüdü oglumda karnım hatta kızımda 70 kiloyla hamile kaldım 86yla doguma gittim o oglumun80 kiloyla hamile kaldım şuan 91 kiloyum herkez bana şimdi daha zayıfsın diyor kızımda omzum karnım büyümüştü
Sudezeren81 Miniklerinannesiyim 😂 yaa çok miniş anlatmışsın gerçekten benimde karnım varla yok arası ama tine belli oluyor 19 haftalık olduk bugun kıza benzettik dediler ama detaylı ultrasonh bekliyorum komşum 7 ayına kadar kız biliyordu erkek oldu bende netleşene kadar pek yorum yapamıyorum ama göbeğime kadar çizgi var şuan ama pek belli olmuyor sağlıkla gelsin bütün bebişler 🫶
Miniklerinannesiyim Sudezeren81 saglıkla gönlünüzdeki olsun inşallah yüzük testi yaptınız mı bende dogru cıkmıştı🤭
Miniklerinannesiyim Sudezeren81 alyansınıza sacınızdan bir tel koparıp gecirin ve ucundan tutun sol elinizi açın yüzügü ortasına koyun ve saç telinizle kaldırın elinizi hiç oynatmayın yuvarlak dönerse kız gidip gelirse erkek anlatabildimmi bilmyorum ama🤭