Arkadaşlar merhaba, bende sizinle yaşadığım bir durumu paylaşmak istedim. Fetal DNA test sonucu Turner sendromu çıktı perinatolojiye gittiğimde ultrasonda bir bulgu görmediğini ve sonucu amniyosentezle kesinleştirebileceklerini belirttiler. 16.haftaya geldiğimde amniyosentez yapıldı 2 hafta içerisinde sonuçlarım çıktı ve temiz sonuçlar aldık çok şükür 🙏🏻 Allah kimseye bu durumu yaşatmasın çok zor 1.5 ay geçirdim ultrasonda bulgu yoksa temiz çıkma olasılığı olabiliyor o yüzden size de haberi vermek istedim. Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻