erikarpuz sabırsızsın😄😄 çok iyi anlıyorum seni canım ama bence en az bi 14 gün bekle ya iğne etkisiyle pozitif çıkarsa sonrasında üzülürsün diye diyorum sakın beni yanlış anlama. Çünkü ben ilk iğnemde 10.gün test yaptım pozitif çıktı 14.günde tamamen negatife döndü ve 16.gün adet olmuştun sonrasında çok üzüldüm