KartalDamla Merhaba hanımlar. Bugün iğnenin 14.günü midem çok ağrıyor ve yumurtalıklarımın olduğu yerde ağrı var sizce bunlar hamilelik belirtisi olabilir mi
Songulcee KartalDamla bende letu kullandım sonrasında çatlatma iğnesi vuruldum 14. Gün aynı şikayetlerle test yapıp kan verdim
Merrriiii KartalDamla canım korkmak stres getirir. 14. Gün test için çok ideal eninde sonunda öğreneceksin zaten. Yap testi ona göre davranırsın en azından
KartalDamla erikarpuz daha önce de üç kez iğne kullandım hep iğneden 15-16 gün sonra adet oldum o yüzden test yapıp umutlanmak istemiyorum
Songulcee KartalDamla aynı gün hem silik çizgi gördüm hemde kanda çıktı çok şaşırmıştım pozitifi görünce inşallah sizde görebilirsiniz
KartalDamla Songulcee iğneden beri geçmeyen bel ağrım var benimde. İnşallah güzel haberi almak nasip olur
Songulcee KartalDamla inşallah o 14 gün geçmiyordu sanki çok iyi bilirim şu an yaşadığın hissi. İnşallah nasip olur sanada güzel haberi almak 🤍
KartalDamla erikarpuz güzel sonuç alırsınız inşallah 🙏🏼 beklemek o kadar zor ki insan sürekli giriş araştırma yapıyor
erikarpuz KartalDamla inşallah canım bu ay bizim ayımız olsun yaa sorma delireceğim telefondan şeyler bakmaktan artık beklemek çok zor ne zaman test yapsam acaba diye bakıyorum 10 gün bile bekleyemem kesin
KartalDamla erikarpuz iğneden sonra 15.16.gün test yap yapacaksanda. Öncesinde iğne etkisiyle pozitif çıkabilir sonra hevesi kursağında kalıyor insanın. Yumurta geliştirmek için hangi ilacı kullanmıştın