AdaEcem haniferesko bu haftalarda belli olur mu ki, benm için bu hafta ki ultrason kara çıkmış, görüntü kötü.
Anonimee61 haniferesko ya doktor yalan konuluyor ya da siz daha cinsel orgsnı oluşmamış doktor erkek ama kordon olabilir dedi diyosun
haniferesko Anonimee61 hanımefendi sakin olun 🤣 doktor pipiye benziyor büyük ihtimalle erkek ama haftaya net söylerim belki de kordondur dedi neden hemen ithamda bulunuyorsunuz ayrıca neden yalan konuşalım ? Bir sonraki postuma bakın ona göre yorum yapın bu ultrason için adam yorum yapmadı bu postu 27 kasımda açmıştım.
AdaEcem Elamomy Burada 6+2 ama görüntü siyah çıkmış belki tahmini zor olabilir. Şansımı deneyim dedim
AdaEcem Elamomy sağlıklı hayırlısi olsun inşallah 🤲 2 kızım var , oğlum olsun istiyorum ama en önemlisi sağlıklı olsun🤲 teşekkür ederim. Ay sonu 12 haftalık tamamlayacagz 2li tarama için hastaneye gideceğim 28 ocakta inşallah 🤲
AdaEcem Elamomy Tahmin etmiştinz 7 haftalıkken. Şimdi 13 hafta oldu doktor bu hafta cinsiyet söylemiyorum dedi. Sizce tahmin nedir 🤲