Arkadaslar bırıncıısı kuymak dıyolar trabzonda mıhlama denmez pek😊Ikıncısı doktorum ozellikle hamsı ye dedı bana. Zaten baska da yıyemıyorum aslında mezgitte severım ama dip balıgı dıye pek tercıh etmıom haftada bır hamsı yıyorum. Malum trabzonda deılım artık tazecık bulmak zor oluyo bulduklarımızda marmara hamsısı hıc bızımkı gıbı degıl😔