AnayimBenAna_ Ozge1350 canım milföyü nasıl yap biliyo musun nyt ye yaz milföy rulo börek diye bir tarif var onu yap enfes oluyor hemde farklı oluyor 🤭
zge13 Ozge1350 ben yeni doğum yaptığımda evime gelen misafire dereotlu poğaça yapmıştım airfry de parmak parça pişirdim bi tepsi un kurabiyesi bitti.
[silindi] Ozge1350 milföyü ben de beceremiyorum ya cidden tahta gibi oluyor kendim yapmak daha mantıklı geliyor o yüzden hep kendimi yoruyorum 🤣
AnayimBenAna_ Ozge1350 milföy her türlü sertleşiyor hayatım naparsan yap. Milföydense tuzlu kek yap veya poğaça yap mayasız
[silindi] Ozge1350 gebeyim ben gebe dersin 🤣🤣 ya da hazır börek aşkım çare. 101in böreği güzel cidden ıspanaklı olan. Al ondan yap anlayan da anlasın ne var. Hamaratlık görmek istiyorlarsa böreklerini yapıp gelseler keşke
AnayimBenAna_ Ozge1350 ay en nefret ettiğim misafir tipi. bir tatlı yap çayın yanına yeter dicektim sana keşke deseydim