zlemceylan Arkadaşlar dün doktora gittim 5 haftalık dedi. Tam daha bebek görünmüyor çok küçük pazartesi günü tekrardan gel bakalım dedi. Sizce bebek görünüyor mu?
Eylulasyamom zlemceylan doktorunuzun goremedıgını kagıda bakarak görünüyor dememız doğru olmaz suan çok küçük kese görünür sonra bebek sonra kalp atışını duyarsınız inşallah
Beyzaaldemir zlemceylan ben görüyorumm minicik bir bebiş👼🏻 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏💕
Berrakk39999 zlemceylan Benim de içi bu şekildeydi bir sonraki gittiğimde bebeği ve kalp atışını gördük şükür☺️
zlemceylan Eylulasyamom küçük olarak görünüyor dedi de bende buradaki birçok tecrübeli anneler var onlarında bilgisine sormak için paylaştım yine de teşekkür ederim 🙏🏼🥰
zlemceylan Beyzaaldemir ya teşekkür ederim ekranda doktor gösterir gibi oldu heyecandan tam da göremedim açıkçası 🙈 kâğıtta da beyaz ufak noktalar var gibi onlar mı emin olmak için yazdım ❤️
zlemceylan Berrakk39999 şu an kaç aylıksınız ❤️ beni de pazartesi çağırdı o zaman gideceğim bakalım inşallah duyarım
yenibirannis GirlandBoy_Mom canım sen gidicektin hastaneye kalp atışı için bugün gittin mi herşey yolundamı🫠
Berrakk39999 zlemceylan daha yeni duydum ben de :) 6+4 oldum bugün ☺️ duyarsın canım Allahın izniyle merak etme ☺️
Dilekulgtt zlemceylan yaaaa seni gördüm çok mutlu oldum şuanda beni hatırladınmı 🥰🥰😍 hayırlı olsun inşallah sağ salim kucagına da alırsın daha bebek görünmesi için erken canım içini ferah tut inşallah bebeğini görürsün kalp atışını da duyarsın 🥰
zlemceylan Dilekulgtt evet hatırladım tabii 🥰🥰 bende çok mutlu oldum sen nasılsın her şey yolunda mı ❤️
zlemceylan Dilekulgtt inşallah canım benim biraz erken sanırım bir hafta sonra göreceğiz inşallah 🥰❤️ hayırlısıyla Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼
yenibirannis GirlandBoy_Mom ya hadi gözünaydın sevindim valla benim içimden kız geçiyor ama bakalm🙂 sağlıklı hayrlısıyla gelsin
yenibirannis zlemceylan oy oy annesi minicik daha haftaya daha net güzel görüceksin inş kalp atısıyla beraber Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inş hayrlı olsun🌸🥰
zlemceylan yenibirannis yaa canım benim amiiinn inşallah 🙏🏼🥰 hayırlısıyla da bir kalp atışını duyarsak çok şükür ❤️
GirlandBoy_Mom yenibirannis bi kızım var ne gelirse başım gözüm üstüne benim içimden de erkek geçiyor ama sağlıkla olsun da inşallah 🩷sen naptın hamilemisin sen
yenibirannis GirlandBoy_Mom birazdan test alıp yapcam adetlerim düzensiz geçen ayın 5 inde adet oldum bu ay da ya 30 unda gelir yada 2 3 ü gibi yani adetine 4 5 gün var oğlumuda adete 5 gün kala öğrenmiştim bakalm yada adet imin geçmesini mi beklesem diyorum karar veremedim valla☺
yenibirannis zlemceylan merak etme bebiş varsa kalp atısıda vardır haftaya duyduğunda o an ki heycanı hiçbişeye benzemez Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin canım benim 🙏🌸😌