Chanelmom Sevgili hamişlerimm, geçen ay ki kontrolümüzde doktorumuz kız dedi. Ama alışveriş yapmayın net değil dedi. Ve bugün ki kontrolümde baris pipi gördük🤣🙈🎉👼🏼 AY BEN ŞOOOOK. Bi müddet kendime gelemedim. Şakamı yapıyorsunuz diye sordum🤷♀️ Tabi değildi. Ama içimde hissettiğim erkekdi. Allahım oğlumu kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin. Tümmm anne adaylarımızın inşallah. 17+ 3 🙃
Seherr Chanelmom allah uzun ömür sağlık versin inşallah 😇😇 ben daha 7 haftalık hamileyim ama farkettim ki erkek bebek istiyorum sanırım ya da içime öyle doğuyo bilemiyorum inşallah allah benimde gönlümdekini verir 😍😍
petitehatunn Chanelmom Hadi hayırlı olsun canım☺️ ben birkaç hafta daha bekleyeceğim sanırım🙄 16. haftada gidip öğrenirim inşAllah. Bu sene erkek senesi diyorlar 👼🏼
23Zumra Chanelmom oy rabbim saglikla kucagina versin insallah bir nefeste kurtulun bende 14 haftaliken gittim yuzde 95 kiz dedi ama yaniltabilir dedi ondan alisveris yapamiyorum ama kendimi baya kiza hazirladim yani isim felan ariyorum 😂
Chanelmom 23Zumra Vallahi kız ismini biz bir türlü bulamamıştık çok zorlanıyorduk şimdi çok rahatladım ben de alışveriş yapmamıştım isabet olmuş
Zeyneptuna Ayy bendede aynisi oldu %80 kiz demislerdi bugun gittik pipisini gorduk cok oldukkkk 15 haftadayz
Elena4 Zeyneptuna bana da aynısını dedi canım dün doktorum yüzüde 80 kız dedi.ama arada çıkıntı var O kafamı karıştırıyor dedi.degisir mi onu düşünüyorum içime erkek doguyor
Haticekckkk Chanelmom kız dediğinde kaç haftalıktınız peki ☺️Hayırlı olsun rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
renes Bende 14 oldum bugun tam dun gıttım hafıf cıkıntı var ama erkek kız dıyemem dedı doktor cok merak edıyorum kız bebek sahıbı olupta o haftalarda cıkıntı goren varmı ?? Ikılı testtede kıza benxıyo dedıler cunku cok merak edıyorm 😊😌
Chanelmom renes sağlıklı sıhhatli olsun ama insan cinsiyetinide merak edemeden duramıyor. Şimdi bizim netleşince bi rahatlık oturdu. Hatta netten alışveriş hazırlıklarını hızlandırdım🤣
Mavigozunannesi renes bana 16. Hafta da erkek.dedi 17. Hafta da gittim çıkıntı var ama göstermiyo kızda olabilir dedi hala belli değil detayliyi bekliyorum
Leylakerim Chanelmom aynı şeyi bende yaşadım ilkte kıza benzetti kızımla ben çok sevindik hatta kıyafet bile almıştık ama sonraki kontrolde oğlan dedi kendimizi baya alıştırmışız herhalde baya şaşırmıştık ama alıştık artık oğluşuma 😉
Haticekckkk Chanelmom ben de 13+2 de kontrole gittim tahmin bulunurmusunuz dedim kıza benziyor dedi net değil dedi ben de hala meraklar içindeyim acaba bidakinde ne dicek diye ☺️😱😱
Aysesare Chanelmom amin amin inşAlllahh 💞😍 benden kaynana olmaz ya 😂😂😂😂😂 Allahım nasıl gelinim olacak acaba