Merve034 cok hafif sancılarım var ve lekelenmem geldi ama devlet hastanesine gidiyorum onlar için bunlar sorun degil ilk kızımı da ben doktor sancın gelene kadar bekliyelim demişti onda da zorunlu sezeryan olucaktım 38+3te akşam 11 de nişanım geldi 1 saat sonra da sancım başladı gece 1 de hemen doguma aldılar